skola imorrn, FINALLY

gah imorrn är det ÄNTLIGEN skola, jag har varit utan mina underbara i 9 dagar nu ungefär förutom en snabb skymt av milla när hon lämnat no-böckerna. Just nu har jag precis gjort klart no-skrivuppgiften, duktig hanna. Tänkte läsa i no-boken det vi skulle kunna till imorrn, ikväll. Sen ska jag bara skriva klart den här himla danshistorian, första utkastet... Modernismens genombrott tar kål på mig.
Förresten, ögat fortfarande uppsvullet men har gått ner lite! Följde också med på spaghettioperan iaf igår efter mycket velande, najs var det.
hahaha hitta en bild från i somras när jag och millas familj var i skåne. HEJ BURNFACE. Aja, var brun iaf!

ps. har nog bestämt mig att bli blondin mellan sportlovet och påsklovet.. men inte bombsäkert än. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0