om man blir utmattad halva vägen till skolan så vet att ngt är FEL

hej folket.

Började min dag med att åka in till min kiropraktor för att få massage, på vägen dit gick jag upp för en trappa och då blev jag blek och mådde jätteilla... sjukdomen är verkligen inte borta, men jag trodde att jag kunde anstränga mig liiiite iaf... Kiropraktorn kollade på min kroppshållning och sånt och hon hittade orsaken till jag får ont i huvudet ofta och en massa andra problem jag haft, det var mina översträckta knän som förstört! Så nu ska jag läxa upp mina knän för att gett mig onödig smärta!

Åkte sen till skolan och träffade alla mina klasskamrater plus andra! Första lektionen var dansträning men jag kunde inte vara med utan jag satt och tittade och skrev ner allt som de gjorde, jag måste bara säga att jag är så jäkla stolt över min klass för de är så duktiga. Fick även krama Ebba en massor och krama strömmis också! Saknat skolan överhuvudtaget.. hur många kan säga det egentligen? BARA STEGARE.

Vet inte om jag ska till skolan imorrn, jag bara hoppas att jag mår bättre. Jag vill verkligen gå imorrn. KOM IGEN GUD.

förresten såg på skolans hemsida att de lagt ut fler bilder från vår föreställning FRAM!STEG den 26 januari.
(lägger bara upp bilderna från min klass dansnummer)


hahahahah sista bilden kan jag inte sluta skratta åt.. hahahahahah jag ser ju ut som.. jag vet inte vad!

byyyeee for now.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0