gud vad sköönt..




.. so-redovisningen KLAR! yesyesyeeees... nu ska jag bara göra arbetet klart så e det ööööver! je suis très heureuse. idag har jag då haft skola sen åkte jag med milla och jess in till stan för att säga farväl till jessi då hon åkte med tåget till nyköping, där hon då imorgonbitti ska flyga till england! sen gick jag och milla runt och kikade i affärerna, jag hittade en uuuurfin klänning på monki som jag köpte men vi köpte inget annat för att vi satt och babblade på ett café resten av tiden.. (a).

här e lite saker jag ska få gjorda.. :
- so arbetet
- gå ner till banken och fixa mitt leg
- köpa vissa saker innan brighton
- boka tid hos frissan
- hitta en valfri bok som jag ska läsa i svenskan
- läsa klart den jäkla "across the barricades" i engelskan .. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0