grönan



var sjuukt kul igår ;) även om vi vart ojämna 9 st. det var jag, milla, fredrik, johan, anders, sigrid, lilly, ludwig och edwin. hade inte träffat de 4 sistnämnda förut men dom var allt ett par sköna människor :D! jag åkte extreme och insane men inte fritt fall, men det får jag göra nästa gång!
 
INSANE var ju sjukt kul men jag måste säga till alla er som inte åkt den, ni borde vara jämnviktiga på båda sidor, annars blir det ingen pleasent ride. Det fick jag och milla uppleva sen när de andra behövde åka hem. Vi fick nåra gubbar bakom oss och det resulterade i att vi fick åka uppochner hela åkturen :O..

ps. jag tog inga bilder igår, vilket jag ångrar alltså! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0