tisdag

sådärja!
haft intagningsprov idag och jag måste säga att jag e lite besviken, eftersom det var överdrivet lätt. jag och milla trodde dansläraren skojja när hon sa " e de ngn som inte vet vad en plijé (vetefan hur de stavas) är?". Det är sådant som vi lärde oss typ i 10-årsåldern :O. men sedan stack vi till vby och åt i vällingehus och sedan köpte vi båda nya dansbyxor och jag köpte en bh och mills köpte ett par nya tights (hennes sprack på hennes förra intagningsprov, hahah). mkt trevligt hade vi allt!

sen kom vi hem till mills och tittade på HSM3 med jessi sedan bar det av hem i snöovädret(?) som sedan slutade, menmen... efter det skulle jag göra min svenska läxa som skulle ha lämnats in idag, men jag fick ju lite mer tid eftersom jag var ledig idag (a), hihi! och det gick förvånansvärt lätt och snabbt? :D vilket jag e sjukt glad över! det var min dag!



ps. vad händer med vädret?!





Kommentarer
Postat av: illa Nyman

HAHA tänka sig att du tog med den lilla händelsen med mina tights ;) jag är mkt glad över det :D <3

2009-04-01 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0