ooooonsdag!

intagningsprov, gick väl faktiskt bra enligt mig. men baletten kunde ha gått bättre menmen!
sedan var jag med millsen och vi gjorde lite saker och var lite wild n'crazy och på bussen så hände det ngt så himla STÖRTkul! att skriva det i ord kmr inte göra händelsen rättvisa, men jag gör ett försök! :

milla korsar sina ben som e helt normalt, bussen skumpar och milla RÅKAR stöta till med tån på sätet som jag sitter på.
-gubben bredvid milla pekar INTENSIVT på millas fot
-milla fattar noll...men tar ner foten
-jag brister ut i skratt
vi sitter och skrattar en stund
(gubben för övrigt sitter med en typ "gasmask" och andas för fullt och han kan typ inte prata :O )
-milla råkar stöta till igen
-gubben dampar igen med pekfingret
-skratt igen...
det här upprepades, hahah
(milla har en stopp-knapp precis bredvid sig)
-gubben ska av så han tar ner "gasmasken" på ett ögonblick och vänder sig om och trycker HÅRT på stoppknappen så milla får typ dra in magen!
-skratt..
gubben går av
- SKRAAAAAAATT....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0