onsdag!

hallå alla glada!
har precis kollat massa gamla bilder på när jag var lite och mullig, jaja så kan de gå (a). lite om my day -
vart i skolan, fått tillbaka so-provet (MVG what so ever! (; ), kommit hem, varit med ange, smsat med lilla milla och fredrik den långe, hahah.. sen inte har jag gjort så mkt. kanske ska jag ta en liten snabb dusch nu såhär på kvällen? det är frågan..

aja, imorrn så har jag sovmorgon och börjar 9.50 och slutar typ 11.30 sedan blir det utvecklingssamtal typ vid 14 :O till 14.30, senare vid 20.00 blir det dance = min morgondag.


me and bea in rooommmeee .. hahahah

Kommentarer
Postat av: Beatrice

vad är det jag ser ! :O

2009-03-18 @ 21:14:15
Postat av: hanna

du ser dig och mig :D

2009-03-19 @ 19:37:40
URL: http://hannysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0