fredag den 13onde

åter igen denna underbara dag, även kallad fredag! superskönt måste man säga, fast den lilla nackdelen är då att det är den 13onde :O. bådar inte gott, men eftersom jag överlevde förra fredag den 13onde så klarar jag nog det den här gången också! idag klockan 8.20 så är det engelska nationella för 9orna i sverige. jag vet inte om jag ska skratta elr gråta, haha..

senare så bär det av för mig och mills till ekeröarna, där det ska tittas på film och annat. sen så sovs det över hos milla! och imorrn är det BOUNCE :o.. spänningen e olidlig!

dessutom, har jag sjukt ont i baken efter dansen igår, vi gjorde ett hopp och min partner, lina, tappade mig en gång och då sa det smack!


kanske ska denna ses ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0