fredaaag

friday toooday! skönt skönt!

var med millsen idag och vi slappade och pratade om allt mella himmel och jord. vi köpte lite godis och hyrde Patrik 1,5 eftersom jag inte hade sett den :). mkt mysigt! jag har hitills, sen milla gick typ vid halv sju, har jag ätit pizza och druckit cola med min broder, dansat loss till gamla disco-dängor och nu sitter jag här och lyssnar på när adam kör crazy trainGH WT :) . trevlans trevlans!


patrik 1,5
han som spelar patrik tyckte jag inte var så snygg när jag såg fodralet, men med filmens gång så övertala milla mig om att han faktiskt var sjuuukt söt! men hans frisyr är en annan femma..

Kommentarer
Postat av: Camilla Nyman

Haha tänka sig Hanna ;P Jag fick dig att ändra synpunkt om honom:D <3<3

2009-04-01 @ 22:48:58
Postat av: Hanna

hahaha japp så mkt påverkar du mitt sinne xD <3

2009-04-02 @ 17:46:03
URL: http://hannysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0