det är fint väder

hoppas att det håller sig tills avslutningen på tisdag och jessis student på torsdag! jag har så sjukt tråkigt just nu, var med milla förut och övade på dansen, men sen rusade hon till bussen för att hon skulle till ekerö och träffa sin kära tysk. tråååååååååååååååkigt, jag känner att jag är ms.NEGGO, menmen, live with it! 

DESSUTOM måste jag köpa en ny juno-film till bea eftersom (som den klantiga blondin jag är) har den kommit bort till landet "BORTTAPPAT BY HANNA"... det hjälpte inte mitt humör. men jag får pengar på tisdag för mina betyg ;D om jag får så som jag har planerat så borde det vara 3000:- ;) det kan jag leva med!


NEDRÄKNINGEN TILL BRIGHTON HAR BÖRJAT. 8 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0