men gud, hej huvudvärk..

vaknade och duschade mitt äckliga hår och sen var det meningen att jag och familjen skulle ut och golfa, men för mig blev det INTE så! jag fick en riktig huvudvärk så pappa droppade av mig hos mormor och sen så hämtade min gudmor mig och skjutsade mig tillbaka till stugan. jag bytte precis om från golfkläderna till klänning och snart ska jag väl ner till lillstugan men jag undrar om jag inte ska ringa ner till dom där nere och säga att jag tar en liten powernap innan..jo, jag gör nog det. så ska nog huvudvärken försvinna helt innan middagen med släkt och vänner i lillstugan, och bada hoppas jag innerligt står på att göra-listan! byebye for now


en MKT fräsch bild må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0