typ en vecka..

..har det gått sen jag bloggade men de har vart lite stressigt. andra nationella provet gick väl bra hoppas jag, men novellen som jag skrev blev väl sisådär alltså :P . sen på fredagen så var jag, mills och jess och bowlade i åkeshov, MKT ROLIGT! gick skitbra för oss tre, milla vann menmen det var inte de som var riktigt de som betydde ngt (: jag rekommenderar er att bowla med era nära!

på lördagen så såg vi tre "i taket lyser stjärnorna" som var en riktigt bra SVENSK film :o . jag fällde tillochmed en tår då och då. men såklart var de ju några fjortisar som satt och störde under filmen ... pust! söndagen spenderade jag i sängen och läste svenska boken som skulle vara klar till idag! (: och det var ett riktigt skönt slut på helgen.

igår hände de inget speciellt, skola på dagen och dans på kvällen. inget mer..
och nu till idag! som inte e så särskilt betydelsefull heller ; skola och dans, igen hahaha ;) .


bowlingen i fredags! 1. jag&mills 2. jag 3. jess 4. mills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0