without you my sun doesn't shine

helloo alla männskor, har då inte bloggat sen i typ .. tisdags(?) jag säger förlåt för detta! jag har varit helt uppslukad i skolan och alla nya vänner ;) mitt schema är dans varje dag plus alla ämnen! men aja, skit i det, idag är det lördag och den 22 augusti vilket betyder att det är min mammas födelsedag! den firade vi på kolmården med farmor, farfar och resten av familjen. kul kul, såg mkt djur etc.


sen på vägen hem så köpte vi filmen "slumdog millionaire" som vi ska se senare, den har jag velat se sjukt länge men det har inte blivit av!

bilder från dagen på kålmorden(jag skojjar med stavningen, intern skämt)


jag och broorsan

tiiiiger world

delfinshow by markoolio


snöleopard

gott med mjukglass

alla barn sade : " ååh vilka stora noshörningar!! "


"STRIKE A FJORTIS-POSE"

kossor fanns också :D

jag och födelsedagsbarnet!

ser ni mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0