party all night and sleep all day!

Goderkväll alla kära!
sitter här i min sköna pyjamas ;) är sjukt trött! somnade i soffan en stund förut, haha! idag hade vi en RIKTIGT svettig jazz-lektion! det kan nog alla mina klasskamrater hålla med om! svettades på ställen jag inte visste att man kunde svettas på t.ex. på smalbenen(?????).. jag hade tänkt att göra min no-läxa men klantig som jag är, glömde jag det i mitt unkna skåp + att jag glömde mina balletskor där i som jag skulle ge milla för hon skulle hjälpa mig sy fast banden. (jag suger på att sy och jag är 100% säker att om jag skulle göra skulle jag klanta mig)

aja, nu tänkte jag ringa milla för att fråga en sak, men vad det angår behöver inte ni veta ;)


Kommentarer
Postat av: Laila

Sötast :)

2009-09-01 @ 00:47:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0