let's play a lovegame

hallå hallå alla nattugglor!
är nu hemma från ha vart på ekerö sen klockan.. 4 typ. hade det roligt och trevligt där men det var så sjuuukt varmt så alla blev nog lite sega i skallen, haha. duktig som jag var filmade jag och tog foton, även om fotona SÖG men jag lägger upp det när jag har tid. ska inte bli så sen med att sova eftersom jag ska upp tidigt imorrn för då bär det av mot millas landställe! men kmr nog bara vara där tills lördagen så ingen fara.
en trevlig dag med mkt skratt och flumm på ekerö med johan toan, milla pilla, fredrik dredrik, anders klanters och jimmy skinny.
 





FÖRRESTEN om det är NGN som använder fragbite och brukar ha kul där så tkr jag att ni ska kommentera mina kompisars tråd om att tjejer ska vara med på LAN. vilket är då jag och milla som dom kallar för "två brudar" -.- suck. men iaf skriv vad ni tkr här i bloggen elr kommentera på fragbite. LÄS DET HÄR http://fragbite.se/?threadID=797989 .

kommentera GÄRNA det här inlägget så jag får veta vad ni tkr.


Kommentarer
Postat av: mr gitarr

såklart tjejer ska vara med på LAn, desto fler desto roligare blir det, och om nån såger att tjejer inte ska vara med skit i dem, jag tycker att tjejer ska vara med på LAN :)

2009-08-07 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0