i got my teeeeeth..

just nu sitter jag i sängen med milla nedanför mig och vi tittar på filmen " FAME " ni måste väl ha sett den? ofc you have :D. igår kom vi då hem från millas landställe som inte ligger långt ifrån sthlm.

på landstället hade vi det kul, badade, pratade och promenerade :)
sen när vi kom hem så gick vi till mig och ringde upp pöjkarna för att kalla hit dom. först fredrik - jarå jag kmr, sen anders - eeeh.. jaha? okej..  och till slut johan - men jag är 4 timmar utanför sthlm.. men ha en bra dag.
så vi fick två av tre pojkar men det var kul ändå! :D vi åt, pratade, såg på film etc.

 
idag ska jag till ekerö igen och träffa adam, men vi ska då ta anders hus så antagligen kmr andiiie vara med xD och höra på hans försök att göra fjortisdunk, HAHA.


såg filmen HAIR med killarna och milla, klart bra! varning för att bli depp i slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0