almost happy birthday

Exakt två månader kvar tills man blir 16, känns trevligt. börjat fundera lite på vad man ska önska sig... hmm . jag tror en ny iPod och högtalare till det, sen blire v'äl pengar och smågrejer. kan ni räkna ut vilket datum jag fyller år? jo, den 5 oktober, lägg datumet på minnet tkr jag. både min brorsa och milla fyller på den dagen också, min brorsa är 2 år yngre men mina päron pricka in datumet perfekt. undrar hur födelsedagen kmr firas, olika varje år.

jag har önskat att man skulle få ngnslags överraskningsfest elr så, men man kan ju inte säga det till sin familj och kompisarna för då blir det inte en riktig överraskning, elr vad tkr ni?


ett H som en tårta kanske? ;D
FEMTE OKTOBER SMÄLLER DET


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ball tårta :D mums

2009-08-05 @ 16:25:05
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: emma

Min dag bra =) din då?



Härlig bild ;D

2009-08-05 @ 16:29:28
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0