svullet öga + skratta ÅT min broder = en vanlig dag.

tjatjatja hemskt mkt tja. ska vi försöka med ytterligare ett inlägg i den annars så torra bloggen? ja, jag tror det.
vi åkte ju till farmor och farfar igår pga av reasons som jag inte orkar dra, så sov vi där. blev övergödd av kladdkakor och hastbullar av farmor så jag kan säga att jag är PRETTY FULL (tjock). vakna också upp idag med ett svullet ögonlock(?), alltid jag, jag vet. min brorsa var också lite weird.

brorsan: du har en sån där fågel.

jag: va? vagel heter det, och nej det har jag inte?

brorsan: ja juste.. du har en sån där vagel.

jag: .... HAHAHAHHAAHAHAH..

dessutom snacka jag med anders på msn nyss och han fick mig verkligen att framstå som B-L-Å-S-T som den äkta blondin jag faktiskt är. i samtalet ingick att jag inte fatta att egypten ligger i afrika, "del av" är ETT ord, sa att jag skulle bo på flera stället SAMTIDIGT i sydafrika etc.. jag är dum i huvvet ibland och det är endast anders eriksson som får fram detta ur mig. OCH ebba nyman. OCH camilla nyman. OCH julia lundberg... märker att listan blir liiite för lång, så jag slutar. nu.

lägger in en bild på de uberblåsta syskonen. (tiden jag var blond. tycker det gör min dumhet rättvisa)



ps. kanske borde fixa en ny header?.. får fundera på detta. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0