guuuud, länge sen!

aslänge sen jag blogga! jagvetjagvetjagveeeeeeeeeeet. men jag har helt enkelt inte haft lust, ork elr tid! :) men här kommer iaf ett inlägg och jag vet inte om det är början till fortsatt bloggande, menmen who knows?

lite bilder är alltid kul! så därför lägger jag in lite bilder på nya och gamla vänner!


my darling moaa

absolut sötaste julia!

strömmisen viktor!

shakey-sanna och stella-nutella

min älskade fridaay

my LÖV, milla


fillifjonkaaaan!

ta bort mig på bilden -.-, bredvid är min bea-banan!

ebba min älskling!

adaaaaaaamoooo!


andieeee!

daniel, syns inte så bra men han är där :)

angelina, mitt flickbarn

louise-love

lydhuuuun!

vackraste zanna!

eriko!

eftersom jag inte orkar leta upp fler bilder på klassen så lägger jag upp det fina klassfotot, som ni kanske inte vet så har vi också fått två tillskott till klassen - Mathilda och Jacob! och Cecilia har då slutat, så det kan bli.


nu får det vara nog. for now. bye huns.


Kommentarer
Postat av: Milla

BÖRJA BLOGGA IGEN! :D

2010-01-30 @ 18:43:21
Postat av: zanna

Milla, jag håller med!!! <3

2010-01-31 @ 00:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0