man åker snabbare i vattenrutschkanor om man har rumpan bar!

Hallåå!
Idag har det vart friluftsdag trevligt trevligt. Dagen började med simning och badning på eriksdalsbadet med Milla, Julia, Moa, Frida N, Jemine, Isabelle, Felicia, Tim, Samuel, Matilda, Jennifer och fler från skolan. Roligt roligt, fast eriksdalsbadet "äventyrsdel" är ju väldigt liten, mindre än vad jag minns den som, ajaaa...
Sen åkte vi till Pizza hut vid medis och åt deras buffé, så himla värt. När vi väl var mätta så åkte vi till fridhemsplan och gick till cybertown och körde. Jag var då BÄST och vann hela skiten... NOT. Jag kom faktiskt rank 7 av 14 pers, lite bra iaf. Fyfan vilken bra dag må jag säga!

ps. jag åt en sur köttbulle förut. asäckligt. har fortfarande kvar smaken....ds.

ps2. 7 dagar kvar tills sydafrika! ds.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Låter kul ^^<3 hihi <3

2010-02-27 @ 19:38:45
Postat av: Julia

HANNA KOM HEM NU

2010-03-07 @ 14:05:03
URL: http://missjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0