you've been hit by a smooth criminal!

Lördagseftermiddag och jag sitter här nyduschad. Vi ska ha gäster ikväll och jag gjorde mig lite i ordning bara. Jag känner mig duktig att jag har gjort NO (så mkt jag klarade av, vi får se till att få allt klart imorrn) och jag har också ringt och bokat tid hos frissan! WOH! Aja, inte mkt mer att rapportera förutom att jag kan visa hur min vecka som kommer ser ut:


söndag: Möta Felicia, Moa och Isabelle och fixa No:n
måndag: No-redovisning
tisdag: Vanlig dag
onsdag: Svenska uppsatsen, första utkastet ska vara klart
torsdag: Vanlig dag
fredag: Danshistoria test, Frisören
lördag: Möta upp Zanna på centralen med Milla och sen ska det fixas inför EF-festen som är senare på kvällen
söndag: hmm.. jaduuu vi får see ;D


Kommentarer
Postat av: Bea

sv; tack detsamma :)

2009-09-19 @ 18:38:52
URL: http://beajohansson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin design! :)

2009-09-19 @ 19:02:02
URL: http://matildatamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0