Jennifer gör inte så.

BÄSTA samtalet när vi åkte hem från skolan på tvärbanan idag mellan mig, Milla, Isabelle och Jennifer. Jag måste berätta detta för svenska folket känner jag!

På något sätt kom vi in på hur man gör när man ska nudda fingrarna typ pekfinger mot pekfinger, långfinger mot långfinger etc. ja alltså som Mr. Burns i The Simpsons gör när han säger "excellent" med en creepy röst. Några förstår nog vad jag menar :P. Men grejen är att jag börjar göra det ifrån pekfingrarna och fortsätter neråt, medan tydligen ALLA andra börjar med lillfingrarna och fortsätter uppåt.

Milla - Men Hanna du är konstig som gör åt fel håll.
Jag - Men det är mycket lättare!
Isabelle - Men det där är ju som i The Simpsons!
Jag, Milla - Jo det är det vi snackar om, hahaha..
Milla - Isabelle vilket håll gör du åt? Som mig eller som Hanna?
Isabelle försöker och hon gör som Milla och alla andra.
Jag - Men åååh.. Det är bara jag som gör såhär.
Milla - Men Jennifer hur gör du?
Jennifer (FULLT SERIÖST)
- Nej, jag gör inte så.
TYSTNAD.
Jag, Milla och Isabelle viker oss av skratt.








Man kan ju säga att Jennifer helt och hållet tryckte ner oss när vi var ganska barnsliga.. HAHAHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: LinaFina

haha jag gör så helatiden!+ the ceepy voice...:D OCH jag gör som alla andra, det är du som gör f e l :P

2009-09-23 @ 21:23:59
Postat av: Lydia

HAHA hanna, jag läste bara : Milla - men hanna du är konstig som gör åt fel håll. Och då fattade jag mtburrns :D <3

2009-09-24 @ 15:28:13
URL: http://musique4real.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0