I needed to tell you!

Hahaha sen är det ÄNNU en sak som hände idag som var VÄLDIGT pinsamt för mig... (a). 

Jag och nåra kompisar gick mot vår scen (uppehållsrum) och på vägen är det soffor där det brukar ligga utslagna elever efter dans elr så. Då idag låg det en tjej på soffan och sov typ och jag trodde det var min kompis Linn och så skulle jag väcka henne. så jag går fram och petar min penna på hennes näsa och PRECIS då ser jag att det inte är Linn utan det är en 3a och hon öppnar ögonen och jag vet inte vad jag ska säga så jag säger "Sover du?" och sen går jag iväg. På vägen därifrån kommer Milla upp till mig och säger:
- Vem var det?
Jag - Jag vet inte...
Milla asgarvar ihjäl sig. Detta berättas för då alla typ och alla dör av skratt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: haha PJ for life! or not ;)

2009-09-23 @ 21:18:46
Postat av: Sandra h

Svar; JA :D När är det du ska få den då? :D Eller kanske få den hehe

2009-09-23 @ 23:47:58
URL: http://skinkpaj.blogg.se/
Postat av: Milla

hahaha xD bästa ever :D<3

2009-09-24 @ 10:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0