Hanna och Zanna <3 Jucka

Hallååå xD inte långt partande där inte. Partyt var inte särskilt kul, alla var så... svenska :P genom att inte vilja känna nya männskor och bara vara allmänt tråkiga. Så vi var där i 2 och en halvtimme, sen tog milla och fredrik tunnelbanan to ekerö och jag&Zanna tog taxi till mig.

Då har vi en väldigt pratglad taxichaufför, satt och prata med oss HELA TIDEN och fråga en massa. När jag och Zanna ville prata med varandra så drog han upp musiken så vi inte kunde prata iaf... Sen så tog vi lite bilder i taxin på oss och sen fråga chaffisen om han skulle ta bilden istället, och han tog ganska många kan jag säga (med min mobil). Sen när han fick se en bild så fråga han om vi kunde skicka bilden till hans mobil xD både jag och Zanna blev lite skeptiska och sen när jag satte på bluetooth gissa då vad hans mobil heter? Jo "JUCKAS IPHONE" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!... och sen börja han prata om att han och en kund har blivit facebook-kompisar och vi kände att han skulle närsomhelst fråga om vi skulle lägga till honom.. PHEW han gjorde det inte! :) Jag ska också lägga till att jag såg att han inte hette Jucka elr så för jag såg hans chaffiskort och det var inte Jucka iaf! kmr dock inte ihåg vad han hette.

TAGNA AV "JUCKA"



Kommentarer
Postat av: zanna

me <3 Jucka alltså... NOT... hahahaha... fan, vad jobbig han va..

2009-09-27 @ 00:39:04
URL: http://hannysen.blogg.se/
Postat av: guitar4life

låter som ett riktigt peddo, skulle inte ge honom någonting om jag var du ;) att han tog så många bilder säger ju det mesta!

2009-09-30 @ 23:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0