FRANSKAAAAA

PHEW, nu har jag råpluggat franska till provet på fredag, jag gjorde 4/6 punkter! guuuud va skööönt :D.

Idag har vi haft först idrott där vi lekte indiansmyg, sen jazzpass :D. Efter det är det vanligtvis lunch men inte för mig idag eftersom jag hade utvecklingssamtal så mamma kom med mat till mig som jag tog efter samtalet. Samtalet för övrigt var ju lite stelt eftersom jag, anders(min mentor) och min mamma inte hade så mkt att prata om såhär tidigt på terminen i första ring. Aja, sen efter det skulle alla ettor in till stadsbiblioteket och göra jobbiga uppgifter där, suuuuck såååå tråkigt.

Det var den onsdagen och imorrn är det torsdag och det är pannkakor i skolan till lunch och min moster kmr också! Det är också första oktober imorrn! alltså bara 4 dagar kvar till min 16årsdag! KOM IHÅG DET ALLA!


I'M THA BEST


Kommentarer
Postat av: Zanna

Grattis i förskott ju!!

bilden taken by ME :D <3

2009-10-01 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0