Karl Lagerfeld

hallå hallå, nu sitter jag här i datasalarna igen :P med lydian bredvid mig :), men nu har vi inte teknik elr no elr so, utan syslöjd? det är för att Åse e på möte och hon ville inte ställa in den lååååånga lektionen .. -.- utan hon gav oss KESO som vikarie och nu ska vi göra ngt arbete om ngn designer, och jag tog Karl Lagerfeld, men jag ville egentligen ta Chanel men det var så hiiiimla lite fakta om det så jag sket i det. nu ska jag bara få orken att börja..


han e ju inte världens snyggaste alltså.

Kommentarer
Postat av: Jess

lagerfeld är cool B-)

2009-03-27 @ 18:29:02
Postat av: Hanna

jadå, han e cool :) halv svensk faktiskt! men han e inte SNYGG xD

2009-03-27 @ 21:06:31
URL: http://hannysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0