nytt år = ny blogg

HALLÅ

det var längesen! men nu börjar jag blogga igen så watch out (; .

jag kan ju berätta om mitt nyår , 2009!

familjen min och jag åkte till åkersberga till våra kompisar å firade med dom. jag träffade också lite nytt folk vilket var trevlans! vi ungdomar gick på en promenad ungefär en halvtimme före tolvslaget då vi såg att kom brandrök lite längre bort. jag, sofia, anna och carl sprang dit för vi ville titta om de verkligen brann. OCH DET GJORDE DE, men de var bara en kolonilott elr va de nu heter, så vi gick tillbaka till de andra. sen stod vi och kollade på när grannarna tände på sina raketer och räknade ner "10, 9, 8, 7, 6..." (ni vet va jag menar) och då tillslut skrek vi "GOTT NYTT ÅR". sen kramades vi alihopa, även de jag inte kände (; . sen stod vi och kolla på fyrverkerierna.

SENARE såg vi på filmen "I AM LEGEND" (jag hade inte sett den innan), och den var faktiskt bra enligt mig. men jag skrek till nåra gånger kan ni tro. duktigt hanna, duktigt. det läskigaste var nog att de sa att "infektionen" ( i filmen ) spred sig år 2009 och då blev jag lite skärrad..

MEN nu ser jag iaf fram emot en full termin av pluggande inför slutet i 9an..


såg victoria's secret fashion show idag, med adriana lima i "fören"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0