MÅSTE BERÄTTAS

(ifrån igår, när vi var påväg hem från vby på 179an)

Jag hade en smsbiljett och så gick jag på bussen med milla hack i häl. Jag visade upp mobilen och busschaufförn mumlade ngt (ohörbart) å pekade lite på min mobil. Jag trodde att han ville att jag skulle skrolla ner så jag gjorde det och så mumla han ngt igen, och då trodde jag att han sa "okej" så jag gick. MEN BLEV TILLBAKA RYCKT IGEN!?

Busschaufförn och min konversation (ps. han hade ett skitstort tuggummi i mun så inget hördes typ):
chaufförn - men det står ju inte vad för nummer det är skickat ifrån?(mumlande)
jag - jo här nere (skrollar ner)
- nej det ska stå där uppe vilket nummer det är skickat ifrån...
- va?
- numret ska stå där UPPE!
- va?
- du kan lika gärna ha klippt ihop smset så datumet och numret det är skickat ifrån står med
- va snackar du om? jag vet fan inte hur man gör de?!
- mummel...
- va?
- MUMMEL...*tuggtugg*
- vaaaaaa?
milla - jag tror att han vill att du ska gå tillbaka till inkorgen
(går tillbaka till inkorgen)
- KOLLA här står det är ifrån det där numret!
- mummel..
- vaddå, tänker du inte låta oss på bussen?!
- jo, jag kommer låta er gå förbi, men om några kontrollanter kommer, ÅKER NI PÅ BÖTER!
- vafan!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0