bloggtorka

..kan man säga.
det har inte blivit mkt inlägg, jag vet men för att göra en lång historia kort:
måndag: jobbig första skoldag med nya schemat
tisdag: vanlig skoldag + på kvällen var jag med louise och lina på östra reals öppet hus (usch)
onsdag: hemma från skolan, mådde inge bra i magen
torsdag: romme-resa med klassen, skitkul förutom en sak som mina vänner vet men de skriver jag inte här.
fredag: hemma från skolan igen, magen var mkt bättre men mamma tvinga mig att vara hemma = SATC-maraton
lördag: frisören, senare åkte jag till ekerö och träffa ange, jimmy, johan, anders och ludde. de vart väl roligt (;
söndag, idag: segat så de inte e sant!, plugga lite no och SATC-maraton. IGEN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0