åh äntligen

e de lördag och också ALLA HJÄRTANS DAG :) vad ska ni hitta på till era älskade? :)
men iaf så kan jag berätta om min fredag den 13onde. Jag åkte till ekerö för att träffa fine johan, på väg från bussen träffa jag jimmy. så han och jag tog sällskap till johan, hos johan är då johan (såklart) och en rudolf (knivsnubbe)... och de ska gör ngn banderoll av ngt slag :P. senare kom anders, adam (en ny ekerökille att hålla reda på), ange och louise. trevligt trevligt! sen vid 23 så stack jag och louise. de är väl min fredag och jag måste säga att inte så mkt oturligt hände mig den här fredagen den 13onde ;) vilket jag e mkt glad över!

men den kommer snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0