tooorsdag

halleluja!
 klar med so-arbetet, gjort hk-provet idag och nu e de loooov framför oss männskor! :) även om det innebär skidor + (mkt) läxor så ser framtiden ljus ut :)!
vädret e ju inget att klaga på heller at the time, mkt skönt vårväder måste jag säga! fast jag e lite irriterad på att jag inte hittar min USB-sladd till mobilen så jag kan lägga in mina vackra bilder... menmen jag hittar den nog. som ni kanske har förstått (elr inte?) e jag frisk åter igen, elr ja, jag e fortfarande lite småsjuk men jag går iaf till skolan!

snart ska jag till dansen och då får jag åter igen träffa beccaaa :), sötungen!


såhär ser dagarna ut framöver :
fredag- MYSKVÄLL MED MILLS (riktig tjejkväll)
lördag- packa + barnvakt på kvällen med lollooo
söndag- ÅKER TILL FJÄLLEN (vemdalen)


har inte vart här på sjuukt länge!

Kommentarer
Postat av: Josefin

åh! jag ska också till vemdalen, ska vi träffas? :P

2009-04-04 @ 10:27:39
URL: http://twocars.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja men oj vilken tjejkväll det blev xD bara 5 killar och vi xD men mysigt var det ^^ <3

2009-04-05 @ 19:54:30
Postat av: Camilla

Det var av Milla xD

2009-04-05 @ 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0