tarte

78ea189d620236b909f1e789f9b72ed0.png

GODERMORGON! 
På bilden ser ni tårtan som jag och Milla gjorde till Fredrik igår eftersom han fyllde år i torsdags :). Den var sjuuukt god, kan jag säga! sen gick jag, Anders, Milla och Fredrik till F's hus och vi tänkte titta på film. Sen gick vi upp och skulle slå planen i verket men när alla vi fyra satte oss i soffan så vad händer då? JO, soffan BRAKAR! Den går helt enkelt sönder! En udda känsla måste jag säga. Sen kom Fredriks pappa upp och han, F och A fick fixa soffan. Sen var we ready to go! Vi såg ngn film kallad "Walking tall", fast jag vet inte vad den handlade om eftersom jag somnade på anders axel, tills jag blev kittlad och väcktes. Men då hade jag redan missat mer än hälften så det var ingen mening att se resten, så jag försökte somna om. Sen efter filmen så tog jag bussen som gick kl. 23.10 och jag var hemma vid midnatt.

Idag så vet jag inte vad jag ska göra, vi får se om jag gör ngn NO, men det är inte säkert. Jag och Adam (brorsan) är ensamma nu i helgen eftersom päronen är på landstället. Därför blev jag TVINGAD att stanna hemma för att Adam inte fick sova ensam, annars skulle vi ha behövt följa med.. suck. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0