i'm back with headache




helloo nu är jag tillbaka från ett sjukt bra "läger" med världens bästa skola!! Det var så kul!

Vi kom dit ganska tidigt eftersom vi åkte från centralen 07.12. När vi kom fram så berättade Mats (vår rektor) om schemat för lägret. Vi delades in i 10 stationsgrupper och så hamnade man också i ansvarsgrupper. Jag kom i första ansvarsgruppen (som gjorde mellanmålet efter lunchen) och så hamnade jag i stationsgrupp 9 som vi kallade Trasselbäver (8 , som bestod av mig, milla, richard, lovisa, maja, elisabeth och andreas. Vi gjorde det här med stationerna hela dagen och hade lunchpaus mitt i, sen klockan 2 så skulle jag till köket för att fixa melliset.

Senare på kvällen efter melliset så fortsatte man med stationerna om man inte var klar. Efter det var det middag, sen var det uppträdanden, kuuul och alla är så JÄKLA TREVLIGA! Sen stod det att det var stjärnpromenad på schemat, men det var det då INTE utan det var spökrunda som var så HIIIIMLAA läskigt, tror också att det var läskigast för att jag var i den första gruppen. USCH..

sen hände en massa mer saker på lägret men jag orkar inte berätta :P jag lägger upp bilder när jag har fått dem!

ps. vi bodde på den skolan som Jan Guillou skrev om i sin bok "ondskan" och jag bodde på Olympen vilket var det ställe de äldre eleverna som var "onda" bodde ds.

Kommentarer
Postat av: Annika

fin blogg:)

2009-09-18 @ 20:43:19
URL: http://moaob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0