tisdag

som väntat gjorde vi typ ingenting idag förutom hade prov på boken vi hade läst, usch. det här har jag gjort sedan dess;

- gjort så mamma har ringt till stockholms estetiska
- pratat med pappa och undrat när vi ska gå ner till banken och aktivera mitt nya visa-kort och fixa leg
- provat på balklänningen igen för att kontrollera att den fortfarande satt som den skulle
- sett på urtråkiga program på tv:n tills jag dog
- spelat onödigt mkt tetris på facebook, TRÅK.


men imorrn blire riddag och dessutom så ska jag till frissan och fixas finally, som jag längtat folks! jag måste också kma på hur jag ska ha mitt hår och hur jag ska sminka mig till balen på FREDAG, panic!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild! :)

2009-05-26 @ 21:44:00
Postat av: Lydia

söt bild! :)

2009-05-26 @ 21:55:55
URL: http://musique4real.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0