men hur skönt känns det?



JO riktigt skönt känns det! .. att jag e klar med so:n! sedan slutade vi tidigt eftersom paulina var snäll nog att låta oss som gjort franska nationella tala-delen att slippa lektionen, TACK säger jag bara! sedan gjorde jag lite saker at home och sedan tog jag en två timmar lång promenad med milla, vi stannade i en liten park och gjorde, ja lite konstiga saker!
imorgon är sista dagen för veckan, superskönt. men jag är sjukt irriterad att jag inte fick en frisörtid imorgon... men jag kan kanske få en tid på tisdag next week, eftersom jag måste vara där vid 4 och på måndagen slutar jag tio över så blir det liiite problematiskt tkr jag allt. så hoppas det går på TISDAG, hörni där ute, jag vill ha en tid på T-I-S-D-A-G.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0