thursday


vet ni vart det här fotot togs?

uschbush! legat hemma med magsjuka idag :O.. det gör ont i min lilla mage måste jag säga. jag har verkligen inte gjort NGT idag, så jag känner inte att jag är så lyckad at the moment. har inte heller så mkt att rapportera om förutom att jag har sjuk träningsvärk överallt efter att ha haft dans på måndag, tisdag och onsdag. ville inte missa dansen idag men jag var ju då sjuk och dessutom skulle jag vart som en stel pinne, hahah..


bilder från lilla "utflykten" igår, vad föreställer den andra bilden?


bilder från intagningsprovet igår, när jag väntade på att jag skulle gå in på min intervju. som ni ser så var jag väldigt trött och inte jätteglad över att behöva vänta i typ en och en halvtimme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0