onsdaag


(jag, mills, fredrik och johans rygg)

haft nationella + lektioner.. jag tkr seriöst att vi borde få sluta efter vi haft ngt nationellt prov, för alla är mycket trötta efteråt och då går ju alla också runt och klagar på det (inkl. mig). aja sen när jag kom hem så somna jag lite i soffan, hehe.. sen gick jag ju upp och satte mig här vid datorn. saker jag behöver göra den här veckan =

onsdag (idag) - göra hk-frågorna i häftet, plocka ut låtar som jag och bea ska ha till vår idrottslektion.
torsdag - dans, kolla upp vad vi egentligen ska göra på syslöjdslektionen på fredagen
fredag - antagligen försöka plugga musik och hk om jag inte gör ngt annat
lördag - öva till idrottslektionen med bea
söndag - göra so-arbetet, plugga hk, plugga musik

ps. min dator funkar fortfarande inte .. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0