dagens låt

Idag är jag lycklig och sjukt nervös! Imorgon åker jag och milla till Brighton, som vi har längtat! Jag packade lite igårkväll men imorse vaknade jag tidigt av att jag av något konstigt skäl satt på väckarklockan? Men iaf, jag gick upp vid 8 och packade och fixade. Så nu är jag typ klar, har bara småsaker kvar. Det som behövs är :

- hitta fler strumpor
- tandkräm
- ordbok (?) vet inte ens om jag har en
- fråga pappa om jag kan få papperet om försäkringen (tydligen ska jag ha med det papperet)
Ja, det är väl det!


Förresten hatar ni också att när man ska packa för en lång resa så är det just vid packningen som är en sjukt jobbig grej! Just det att t.ex. sminket, tandborste, tandkräm och de saker man använder på morgonen kan man inte lägga ner eftersom man behöver dem innan man åker. Så det finns alltid en risk att man glömmer just dom viktiga grejerna.



Har blivit kär i denna låt! Kings of Convenience - I'd rather dance with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0