trööööööööött!

skulle nog ha sovit längre om inte min väckarklocka till morbror hade ringt nu på morgonen! aja, i'm up och familjen har stuckit iväg på golf för dagen så jag har åter igen stugan för mig själv, vad ska jag göra?.. ngn rolig kan alltid ringa! imorrn sticker jag till skåånisch fast jag har en bit att åka kan jag säga! först med bil i nåra timmar och sen 5 timmar med buss ner till Trelleborg, så det kan hända att jag ringer folk som får underhålla mig på resan, var beredda med era mobiler folks!


midsommar in brighton!

jag och milla syns på bilderna ser ni oss?
bilder tagna av linnea


ps. jag är den i gråa tights och blå tröja och BLONT HÅR, milla är den i rosa och BRUNT hår ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0