tillbaka in the stuga.

ja ni nu har jag kommit tillbaka till stugan efter att ha varit i skåne-land i en vecka. en kort utvärdering av veckan :

söndag: åkte ner till Malmö där det blev fel och millas familj fick hämta mig där istället för Trelleborg
måndag: falsterbo horse show
tisdag: schteka på stranden, ofc! och bruna blev vi.
onsdag: gjorde inte så mkt förutom att vi såg på premiären av Harry potter-halvblodsprinsen i Trelleborg
torsdag: åkte utomlands till Köpenhamn, Danmark och gick på nöjesfältet Tivoli
fredag: schtekte åter igen på stranden.
lördag: åkte hem till sthlm med nymans, 12 timmar i bilen.. PUH
söndag: träffa ekeröarna lite snabbt, i like those boys you know
och måndag (idag): vakna hos milla och sen åkte jag tillbaka med familjen till hotland.

= min vecka!


me and millsie på stranden i smygehuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0