solen skiner och jag sitter osminkad

sååå skönt är det på landet när jag kan bara vara, gå runt i de allra fulaste kläderna och osminkad, äta och sova lite hur jag vill och känner för och läsa i flera timmar! livet på sommarn är bäst! jag funderar på att hoppa in i duschen och äntligen få STÅ upp i duschen efter att behövt sitta i Sharon's dusch varje gång man behövde bli ren. sjukt skönt kmr det att bli! familjen ska åka och golfa vid tre-tiden och igår ville jag men idag vill jag inte så, jag slappar en dag till! Dessutom så ska jag, mamma och pappa fundera ut hur jag ska ta mig till skåne! aja, det fixar sig!

igårkväll gjorde man inte så mkt, men det är alltid trevligt att sitta uppe och chatta med kompisarna lite över hela sverige - rawra med anders, tjejsnack med milla, övertala johan att vara uppe, låtsasbråka med anton, prata om brighton med hanna etc. allt detta klockan ett på natten xD haha :)! saknar er alla! <3




jag, zanna och milla på megapartyt i brighton <3
kmr nog fler bilder därifrån!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååååh, jag saknar er !! och jag saknar Brighton <333!

2009-07-09 @ 11:17:25
URL: http://linneaachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0