let the right one come in

har nu varit med hela tjocka släkten.. elr ja, ena halvan (8

vi åt en god lunch och middag och nu är jag PROPPMÄTT. dessutom så har vi ätit godis och tittat på "låt den rätte komma in", jag har redan läst boken och jag tyckte filmen var skitbra. De fick med väldigt mkt och jag tyckte den var bra gjord, det är såna här saker som man blir stolta över sverige. eftersom jag inte brukar gilla svenska filmer överhuvudtaget så var det här den bästa! så se den! men det kan vara bra att läsa boken först tkr jag, eftersom den är ännu bättre.


först spelade vi ett parti "LIAR" där då jag VANN över tillochmed pappa.


boken och GOOOOODIS..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0