i'm siiinging in the rain i'm singing in the raiiin... no, now i made a lie.

idag har det varit regn, regn och ÅTER regn (haha en riktig KLICHÉ replik), men det har vart det! jag vaknade, sen åkte vi till mormor och åt lunch, gottgott! sen efter det så skulle mamma köpa nya shorts till brorsan så jag följde med och fick på köpet ett par nya jeansleggings och ett peace-halsband som jag älskade <3<3 , men sen när vi kom hem och jag satte på det gick det sönder... INTE min dag idag. (snälla kan någon cheera upp mig?)

men sen när vi kommit hem till stugan så lade jag mig i sängen och fortsatte läsa min bok, som är väldans bra " låt den rätte komma in" , läs den. och sen somna jag i en halvtimme, skönt äre.

om ni alla vill bli uppiggade tkr jag att ni ska se på de här youtube-klippen som min kompis zanna har lagt ut på när vi sitter på ett tåg från london till brighton och johan ska dricka soya med wasabi i. tre försök, egentligen behöver ni bara kolla igenom sista försöket och se om han faktiskt gör det, men jag brukar kolla igenom alla bara för att jag saknar den dagen <3 . GÖR SOM NI VILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0