hela tjocka släkten

Idag var jag först med ulla (min moster) iväg till hagen och mata en liten shetlandsponny med morötter och knäckebröd (: SÖT VAR DEN, ponnys är inte så farliga tkr jag (för er som inte vet så har jag lite fobi för hästar). Sen bar det av in till min mormor och morfar där det blev släktfest med kakor och tårtor etc. Sen åkte jag med på min morbrors motorcykel som var så jäkla cool! En tuff morbror har jag och min brorsa allt! (: Efter att ha åkt runt så åkte vi till maxi stormarknad och handla mat till nu ikväll när vi ska grilla och då hitta jag två nya böcker av Sophie Kinsella!! :O:O WOOOOH

Jag rekommenderar verkligen hennes böcker!

Och just nu sitter jag här när de vuxna sitter ute och har fördrink men jag ska joina dem, och äta grillkött! Let's go!

Ha en trevlig kväll allihopa!


Imorgon är det vår släkt-golftävling! jag ska bara gå som caddie åt min gudfar men jag hoppas för guds skull att det blir fint väder även om alla säger motsatsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0