caddie

släkt-tävlingen i golf idag dåra! woh och jag var inte med och tävla utan var då caddie åt min gudfar (: han kom tvåa i tävlingen och vi säger att det var tack vare MIG ... nooot xD hahaha. vi spelade från kl 09.30-15.00 PHEW ont i fötterna, men dessutom så fick jag ont i huvudet av spänningen i luften vilket jag brukar få. ngn mer som brukar det? jag får det liksom innan allt regn och åskan har brutit ut, typ när de gråa molnen hänger som ett täcke. DÅ, SMACK så kmr huvudvärken.

Sen bar det av hem till stugan igen och då tog jag alvedon och gick och lade mig och läste min nya bok (: jag har då snart läst ut den så jag kan fortsätta på mina andra FYRA böcker, haha. vid klockan 7 så gick vi ner till lillstugan och hade fin middag som "american aunt" hade gjort, gott! men jag blir mätt av bara förrätten (8. sen blev det prisutdelning och jag fick då inget golf-pris utan jag fick 150kr av min gudfar som tack att jag var caddie, tack säger jag till honom! men mamma gav ett av hennes priser till mig, vilket var en rolls-royce keps, hihi.

ps. dessutom fick jag ett presentkort på h&m som mamma hade kvar i plånboken på 300-400kr (:(:(: ds.

ps2. på lördag bär det hem tillbaka till sthlm, TJOHO ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0