sista lovdagen

japp, nu e sista dagen-ångesten och hälsar på igen, inte kul alltså :(. men man får bara suck it up och leva med det. SISTA terminen here i come =fullt med nationella prov och gymnasieval. det här kommer nog bli den jobbigaste terminen hitills, elr vad tror ni?

idag har jag gjort lite matte, men jag kände mig lite snurrig när jag gjorde de eftersom de känns som de var hur länge sen som helst som jag lärde mig de. men de släppte sen och jag var duktig och gjorde nåra uppgifter! sen tror jag nog att det bara blir en skön dag för nu har ångesten släppt lite, och jag tror minsann att jag kan leva med att de e skola imorrn och då får jag också träffa alla kompisarna! (:


ni missa väl inte ANTM 11 igårkväll elr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0