CHOKLADSMELLY

IDAG så har jag då haft skola, men slutade tidigare eftersom vår mentorsgrupp inte hade teknik och matten var inställd! tjoho! :D. sen gick jag och mills till hässelby slott (spaat) och fick vår chokladbehandling. SUPERSKÖNT alltså! :) 50min för vardera. efter det så titta vi lite på top model hemma hos milla och sedan begav jag mig hemåt. Imorrn såå gör jag väl inge spec men jag har iaf inte idrott för den är INSTÄLLD! (;

min lista med måsten (Det har tillkommit mer):
- anmäla mig till dansen
- anmäla mig till romme
- plugga no
- plugga matte
- plugga svenska
- plugga franska
- låna svenska boken i biblioteket
- boka biobiljetterna till lördag med ekeröarna och milla


ps. nu luktar jag som en stor chokladtomte, vilket e goottt ... mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0