3 filmer och de bästa männen

HEJ

nu har jag precis kommit hem från lina som jag har sovit hos inatt. vi hade de trevligt trevligt! vi såg nåra filmer och svulla magarna lite, haha. vi såg "the happening", "all the boys love mandy lane" och "american pie" (vi såg en väldigt kort bit innan allt cpa sig) . jag måste bara säga att "the happening" och "all the boys love mandy lane" SÖG . happening-filmen va MKT dålig, se aldrig denna film.

de konstiga var också att mandy lane filmen hade fått jätte bra recensioner fast den var helt sjuk (?). jag vet inte om jag ska rekommendera den...
men sen åt vi SJÄLVKLART den godaste glassen B&J - halfbaked och new york super chunk fudge(!!)


somras , saknaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0