skola = död

haha lite väl överdriven rubrik, menmen ;p
ida (liksom alla måndagar) slutade vi klockan 16.10 .. snaaark. det e verkligen jobbigt men de gör de som gör hela dagen lättare e ju alla kompisarna (; . när jag kom hem så dök jag rätt ner i soffan men senare så fick jag sprall i bena och börja dansa runt lite för mig själv, hahah
jag hade väldigt roligt i helgen i nyköping, plus mkt roligt med boysen i fredags (: särskilt han i ekerös videobutik, han var roooolig xD. mills och jag skratta mkt dära!

videobutikskonversationen efter mkt annat roligt :

videobutikskillen : e de där era killar? (till oss)
johan&fredrik : ööööh...
jag&mills : haha neej
videobutikskillen : TACK OCH LOV!
jag&mills : HAHAHAHAHAH.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0