hejdå prov, nästa prov... igen

yes, första nationella och engelska provet = avklarat! stolt (: men imorrn så e de uppsatsskrivningen i 2h40min! men seriöst e jag verkligen inte nervös! ;o .. man kan ju undra varför? idag har väl vart en vanlig tråkig skoldag och med engelska provet gjorde de inte mkt bättre. sen var jag med fina mills och köpte lite såndär dextro-grejs till imorrn! jag måste ju vara på topp alltså (; .

just nu har jag min kära morbror över och jag och min familj firar honom lite eftersom han blir 39 år idag! tänka sig tänka sig. men nästa år då blir de säkert ett riktigt paaaarty med honom som 40-åring! vilket e de år jag blir 17... hahaha. nu har jag bara allmänt tråkigt och vet inte vad jag ska göra av mig själv. TIPS?


ps. snart e de alla <3-dag, vem ska ni spendera den dagen med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0